Tuesday 7 June 2011

Selawat Itu Kekuatan..

Sejak kerja ni diri terasa penat sangat masa buat kerja tu. Rasa macam lama sangat masa tu nak berlalu. Kerja saya adalah membantu tukang masak menyiapkan bahan-bahan untuk dimasak. Setiap hari saya harus membersihkan ayam, hati ayam, sotong dan sebagainya. Ayam memang benda yang wajib. Lama sangat harus berdiri nak bersihkan ayam tu, jadi saya selawat lah secara perlahan-lahan. Saya sorang yang dengar itu dah mencukupi.

Disebabkan sinki tersebut rendah dari ketinggian saya maka saya haruslah bongkok kan badan sedikit. Ini yang membuatkan pinggan saya menjadi sakit.

Dan hasilnya?! Menakjubkan!! Saya tak terasa langsung masa dan tiba-tiba dah siap dah rupanya kerja tersebut.

Memang betul-betul memberikan saya kekutan yang luar biasa. Cuba lah aplikasikannya dalam setiap perkara, insyaAllah akan mendapat keberkatan dan pahala yang besar.

Selawat yang paling mudah dan senang saya rasa selawat di bawah ini oleh Sami Yusuf. Slow dan mudah diikuti.


No comments:

Post a Comment