Wednesday 16 March 2011

Saya Budak Baru Belajar..

Alhamdulillah dengan berkat kasih sayang Allah, DIA beri saya peluang untuk menulis walaupun diri rasa belum mampu. Kalau asyik cakap tidak layak kerana kekurangan ilmu sampai bila pun kita tidak akan boleh menyumbang sesuatu. Sesungguhnya ilmu Allah itu maha luas. Sebagai contoh kita berdiri dihadapan laut yang luas. Kemudian celupkan jari kedalam laur tersebut dan angkat jari kita itu. Air yang melekat di jari kita adalah ilmu kita manakala laut yang terbentang luas itu adalah ilmu Allah s.w.t.(subhanallah!!) Lagi banyak yang kita belajar sebenarnya lagi banyak yang kita tak tahu. Sebenarnya hampir sebulan saya ada akaun blog ni tapi tak tahu macam mana nak post kan apa-apa. Kelakar kan??Syukur kelmaren belajar subject BLOG dalam subjek Office Suite Software, jadi tahulah saya macam mana nak post apa-apa. Itulah yang dinamakan dengan keizinan Allah.Semoga Allah memberi saya idea tentang ilmu apa yang boleh saya kongsikan disini. Sesungguhnya semua umat Nabi Muhammad tidak terlepas dari kerja dakwah.Jika ada apa-apa kesalahan mintak ditegur ya, saya budak baru belajar.

No comments:

Post a Comment